Glad påsk då .

2010-04-02 / 15:03:48
Usch vad jag har tråkigt idag. Vad gör alla ikväll, festar eller? Vad kan man göra för roligt då man har ett barn på fem månader. Iofs är det väl bra film ikväll. Och gotta borde väl vara tillåtet. Mums, kanske man ska fixa mys ikväll. Ja det får vi se. Vill först och främst göra något nu. Fast nu har man varit rastlös så länge att man blivit lat på något vis. Vad äter man egentligen på påsk? mamma ska iallafall göra skinka, potatis osv. Det blir säkert prima skinka. Men jag har inte brytt mig så mycket om påsken. Tidigare så festade jag då det var påsk. Men det här året blev det ju annat. Halie är lite för liten för att vi ska bry oss om den. Men nästa år måste man väl köpa sig några gula gardiner, ägg och lite prydnad. men det är ett tag kvar dit som tur är.

Ska spela min favoritspel på internet nu, nämligen betapet !


Gumman med sin favoritleksak "kaninen" den fick hon av mormor då hon var ledsen en kväll.

Mums så gott, äta ska man göra på precis allting.

Halie försöker väcka sin pappa som ligger och sover..

Pappa kanske inte ser så vaken och nöjd ut med det gör iallafall Halie .
Åsikter!
Postat av: Emelie, Mamma till David

Tack! :D Fast han är ingen bebis längre ;) Söt tjej du har! :D Hur gammal är hon?

Ha en bra dag! :)

Kommenterat - 2010-04-02 / 15:17:48  | URL - http://davidminprins.blogg.se/
Postat av: Jessica

Härliga bilder å vilken söt tjej du ha =)

Allt bra me er?

Kommenterat - 2010-04-02 / 19:36:26  | URL - http://mamijessica.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥