Har bestämt mig

2010-04-02 / 22:07:28

Har bestämt mig, ska kolla om jag hittar en sladd till min mammas kamera, annars får jag försöka med min mobil. Men vad ska man säga? Typ det vanliga alla bloggare säger är ju


Vilket som kommer folk börja störa sig direkt. Och man är inte längre lika anonym. Man har en dialekt och en röst. Jag har en mörk. Oj oj så ni ska klaga. Men det är väl så nu man retar upp folk och bli känd bloggerska? Nämen, det är jag inte ute efter. Det jag vill med min blogg är för det första..

Osv osv osv .. Vi får se imorgon, nu ska jag se vidare på 1an "hans och hennes"
Åsikter!
Postat av: Myran

Löjligt om någon skulle gnälla för att du gör det! Jag avskyr min röst så mycket, så jag hade nog inte klarat av att videobloga =)

Kommenterat - 2010-04-03 / 09:42:08  | URL - http://zebramyran.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥