Home sweet home

2010-04-26 / 19:17:02
Idag blev det mat och en sulky åt lill gumman. Är super nöjd över köptet. (lägger in bilder nedan). Vi hann även grilla idag med folket uppe vid geneskolan. Såg nyss på tv 4 förkväll med Kissie som gäst. Usch vad tråkig hon var. Skulle hellre sett Blondinbella där. Men men, sveriges största bloggerska ska tydligen vara såhär.




Denna sulky blev det och den rä köpt på barnenshus, är super nöjd med den och Halie verkar också trivas i den.
För er som undrar så tror jag priset var 899 kr, det är ett fynd :)


En annan vinkel av sulkyn

Våran hund Kiara. För er som undrar så är hon en "lapsk vallhund"

Och lite köp av burkmat. Ska börja göra den själv sen då jag vet vad hon gillar. En burkmat hon älskar är ju "biffstroganoff"

Halie precis innan hon skulle sova för natten

Mattias håller på att sova ner Halie just nu. Trött är hon. Och för första gången ska jag ta hand om Halie hela natten, morgon och dagen. Mattias börjar nämligen på något som heter adecco imorgon..
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥