Idag fyllde mamma år och då blev det

2010-04-01 / 23:03:43

Det hela började med att det kom en massa folk och överraslade mamma imorse med tårta som jag och Mattias gjorde själv igår. Snabbt efter det så drog vi iväg med två bilar till Ikea, vilket mamma inte visste om. Hon hade sina aningar men var aldrig säker förän vi svängde in mot Ikea i Sundsvall. Och där gav vi även henne ett kuvert med pengar som var ifrån familj och vänner. Så lycklig hon blev. Har inte sett henne så glad på flera år . Så detta lyckades vi med.

Vi gick där ifrån tolv på dagen till halv sju på kvällen. Och är äntligen hemma. Halie bråkade en timme på hemresan, stackarn var hård i magen. Men vi kom hem tillslut och nu sover hon. Hon är helt slut efter ikea.

Vad fann vi?

Ett bord för endast 100 kronor. Bara för att det fanns en repa som inte syntes. Det tog vi direkt. Så nu ska vårat gamm bord bort.

Spjälsäng "sniglar" för endast 429 kr.

Vilket kap va?

Är så nöjd.

Även massa småplock som:
* Två svarta lampor som vi ska ställa i vardagsrummet.

* Två vaser och till det köpte vi plastroser till

* Energilampor

* Två finkuddar som man kan ha på soffan

* En spegel som vi ska ha i badrummet

* Sköna tofflor till mig.
* Örhängen

Tror det var allt. Har nog glömt något.
En sak vi hittade på slutet av dagen då pengarna inte räckte till.
En tv bänk i samma tema som bordet.
Åh så ledsen jag blev.
Så nu ska jag beställa hem en sån då vi får pengar igen.

Det är ett måste.

 

Men nu är jag så trött att jag snart somnar sittandes framför datorn.

Godnatt .

Åsikter!
Postat av: Alexandra

Ibland kan man verkligen ha tur =) Kul när man fyndar och verkligen gör stora kap. Det är ju nästan roligare det, och kolla på rea av delningen än på övriga ikea (A) men sa bara nästan nu! hahah!

Kommenterat - 2010-04-02 / 00:18:40  | URL - http://nitonochgravid.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥