Imorgon händer det grejern ;)

2010-04-22 / 22:50:10
Nu har man nyss fikat och tittat på bra tv program. Och pratat med männen här i soffan. Att jobb är ingenting som kommer på posten. HAHA, så imorgon så kommer Jonas hit och dom ska få gå och presentera sig på olika företag och lämna cvn. Tycker ni att jag är hård? Äh, dom behöver jobb. Och vi behöver få ihop en bättre ekonomi. Skulle ju vara underbart om man kunde lägga undan till en "resa". Och så mycket annat. Som att ta körkort. Men det kan inte göras förän en har jobb. Det blir ju inte jag. Just nu är jag mamma ledig. Och i december blir det min tur att söka. Men ska bli en intressant dag imorgon. Jag lovar att fota bara jag kommer ihåg. Nu ska jag sova. PUSS.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥