Inte ännu

2010-04-15 / 14:52:38
Inget svar ännu.... hmm, blir nog imorgon. Men hon som har lägenheten jobbar ju också. Så man vet fortfarande inte. Halie sover nu i vagnen så jag passar på att njuta av tystnaden. Mattias är på ams med min mamma och lämnar aktivitetstöds lappen. Men snart är dom här igen mina syskon ska bara hämtas först. Idag kommer det inte hända så mycket förutom att invänta svar. Nästa gång jag bloggar så kanske jag vet?
Åsikter!
Postat av: Anonym

Läs och kommentera bloggen! =)

http://ellemo.blogg.se/

Sägs vara den roligaste bloggen folk har läst ;)

Kommenterat - 2010-04-15 / 17:25:38
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥