Jag + familjen, starka band tillsammans

2010-04-09 / 16:39:12
Hur ska denna dag/kväll gå. Tror min mamma, brorsa och Malin ska ut ikväll. Men, jag, Halie och Mattias blir nog hemma. Min karl är inte alls på humör dessutom ledsen och arg, man ser det i hela hans ansikte. Blir lite ledsen för hans skull. Försöker få honom glad men det är svårt inte ens Halie funkar. Men jaja  mot kvällen blir det kanske bättre.

Vi ska nog bara ha jätte tråkigt ikväll. Om inte någon kommer på vad vi kan göra för att komma på andra tankar?
Ska försöka mysa till det med en bra film och kanske fixa gotta? vem blir inte glad av sånt?

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥