JIPPI ! :D

2010-04-28 / 22:58:42
Halie somnade fort i sin spjälsäng som hon nu sover i för första gången. Det var Mattias som nattade henne. Så jag har väl otur då jag ska natta henne, skulle inte förvåna mig. Men natten är ju fortfarande kvar. Då hon sov i vagnen så vaknade hon om nätterna. Men inte så konstigt, hur skön är en vagn då? Kanske kommer hon sova bättre nu. Jag håller mina tummar för det. Nu tänker jag ta bort all min make up, borsta tänderna och röja lite. Sen sova. Vi hörs imorgon. Tänker skriva om Halies utveckling då .

Halie idag innan Olsson kom och hämtade upp oss.

Mattias har klippt sig :)

JAJA, godnatt !
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥