Känner du mig?

2010-04-12 / 14:38:01
Jag måste vara stark, måste vara stark. Måste klara av att inte bry mig om vad andra säger. Jag har massor av känslor. Men till vissa gränser så gömmer man dom. Jag har nu valt att visa mina känslor för endast dom nära som min kära familj. Dom betyder mest av allt och har jag dom vid min sida så klarar jag allt mellan himmel och jord.

Känner du mig då vet du vem jag är. Och det är det som räknas <3

Min bästaste vän, hon gör en glaaaad.

Min finaste karl, han ger min livsglädje och lycka.

Ni finns alltid där för mig oavsett vad...

Det bästa jag har och lever för, jag är ingenting utan henne ..

Du betyder mycket för mig min vän ...

 

Alla har vi människor som bryr sig om en, dom ska man hålla i hårt.


Åsikter!
Postat av: helle

Du med darling <3

Kommenterat - 2010-04-12 / 22:52:33  | URL - http://hellew.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥