Kom nyss hem till mammas lägenhet

2010-04-14 / 16:12:22
En bra dag på stan med mycket sol.. Ja förutom att det blåste en del. Men annars var vädret kanon i mina ögon. Vi började med att gå runt och snoka på folk och sedan käkade vi lunch på kebab city med Jonas. Man fick alldeles för mycket mat så vi alla lämnade. Hellre det en för lite. Sedan kom Emma och vi pratade en del. Äntligen säger jag, var verkligen kul att kunna prata igen. Nu kan vi ju ses mer också. Emma gav även Halie en rosa dress som jag nyss tagit på henne. Hon blev jätte fin i den, har foto på det (lägger in det här under) Men efter det så åkte vi hem och har nyss städat mammas lägenhet. Hon och resten kommer ju hem idag.. Ska inte babbla sönder er nu. Titta på bilderna istället.

Solbrillorna var ett måste med denna skinande sol

Gumman var inte på humör, men somnade sedan *övertrött* kallas det.




























Sötnosen

Gubben är inte så pepp på ett foto, men det är alltid jag :)

Såhär såg Halie ut i sina nya kläder EMMA. TACK säger vi båda :D

Så fin hon blev i det..

Mattias dammsugar, duktig karl ;D


Puss på min finaste tjej <3
Åsikter!
Postat av: Emma J

Så söt hon blev i kläderna :D <3

Kommenterat - 2010-04-15 / 13:26:39
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥