Lång natt med lite sömn

2010-04-10 / 10:35:23
Nu sitter vi hemma hos Anders inatt så ringde vi honom och han hämtade oss. Det var sånt liv hemma hos mamma. Lite bråk osv. Mamma var ju redan hos Anders, så det var ju dom mindre som tjafsa. Och Halie vaknade stup i kvarten så vi fick dra oss därifrån. Idag har dom ångest dom ringde och sa "förlåt" för någon timme sedan och kände sig dumma. Bra det man ska säga förlåt. Men stackars mig och M som är ruskigt trötta idag. Synd det blir nog en tidig kväll för oss ikväll.

Nu så ska jag jag gå in i vardagsrummet där vi sov inatt och hjälpa M med Halie <3


Gubben.. Fast jag sagt det så vill jag ändå visa för folk hur mycket jag finns här för dig. Jag skulle aldrig ha en tanke åt ett annat håll. Jag vet att du inte mår så bra nu, men jag lovar att trösta dig om du gråter och jag lovar att prata om du vill prata. Det är nu vi ska vara som starkast tillsammans <3

Våran första puss bild .

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥