Lillebror sover över

2010-04-25 / 21:09:43
Har nyss tittat på "hata göteborg" och ätit nybakat bröd som M gjort med Basse. Min lillebror är det. Han sover över här ikväll. Han har skola imorgon men jag är ju ändå uppe så tidigt med Halie så jag väcker honom och sen går han till mamma som ska köra honom. Han har precis somnat på madrassen inne i vardagsrummet. Trött var han.

Så resten av kvällen består bara av dator och tv ..

Halie gumman är tjurig ikväll.. Hoppas hon somnar djupt snart och inte vaknar förän dom tiderna hon brukar vakna. Dom vi är van med .. Jaja, jag har faktiskt inget vettigt alls att nämna som ni märker.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥