Midsommar firande i söder

2010-04-11 / 12:43:28
Passar på, Halie somnade nyss i sin vagn "den tillfälliga sängen". Kan berätta lite vad alla här gör just nu. Min mamma lagar lunch. Det blir köttbullar och makaroner. Mattias sitter vid Anders dator och där sitter Anders, Sebastian och min kusin Lucas. Och tonåringen Isabell ligger uppe på sitt rum och typ sover. Ja och Halie sitter i vardagsrummet hon i vagnen och jag i soffan. P.s Kim och Malin är hemms hos mamma.

Idag är man på bra humör, solen skiner så fint så hur kan man inte vara glad då? och om två månader så ska jag, Matte och Halie till min pappa i Uppsala och fira midsommar. Vilket jag aldrig gjort tidigare. Så det ska bli så kul. Längtar så otroligt mycket. Jag och Matte ska bara sätta oss ner och titta bästa och billigaste resan och sedan berätta för pappsen så kunde han t.om hjälpa till att betala. Vi var där sist förra året på "Eilah dagen" då var jag gravid runt vecka 20 typ. Efter det hälsade han på i julas. Men fick ju inte träffa mina två andra syskon då. Men snart blir det av.


Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥