Mycke händelser och trött som bara f*n

2010-04-27 / 19:51:10
Det började med att jag, Halie och Kiara trippade ner till min moster Marie och fick lunch där. Mattias slutade tidigt som jag hade hoppas på så han åt med oss. Vi var där till runt ett då mamma skickade ett sms och frågade om vi ville följa med på en affär. Vi följde med och jag fyndade en film som vi ska se på ikväll. Sedan så skjutsade mamma oss till bvc där jag satt nervös inför hennes sprutor. "Får ju så ont i hjärtat då hon får ont". Det värsta är att jag tycker att dom stressar på en så mycket, man hinner inte ens fråga något. Och jag hann inte ens se om hon gick på linjen aa eller vad det nu heter. Men denna gång tog hon i alla fall sprutorna samtidigt och Mattias höll henne "bra sambo jag har :)" sen tröstade jag henne. Och då vart det bra sen.

Jag skrev ju innan hur mycket hon vägde och hennes längd och nu väger hon: 7770 gram. Längd: 67,5. Homf: 43,4 .... Så visst hade jag väldigt rätt om hennes vikt och längd? Efter det så kom mamma och hämtade oss igen och vi beställde pizza, käkade och sedan drog vi hem snabbt till Halies sovtid. Viktigt att hon får sova samma tid varje dag.

Den här bilden är ungefär två-tre månader gammal och den blev aldrig uppladdad..

Ingen feber har hon fått ännu, men hela natten är kvar så vi får se. Sist gick det ganska bra. Då fick hon bara litegranna. Men vi ser, man försvånar sig aldrig av dom små. Nu så ska jag hänga upp tvätt och sedan inta TVN.
IM SO TIRED TODAY ..
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥