Mys, film och gotta

2010-04-09 / 20:05:26
Medans mamma och lite folk för festar här hemma hos henne och ska dra ut sen så ska jag och Mattias se film och mysas med gotta ikväll. Det behövs efter en tung dag med massor av känslor inblandat. Mattias är på bättre humör nu vilket är bra. Och Halie ligger i vagnen bredvid mig. Försöker få henne att sova. Hon är lite tjurig, men inte konstigt då det spelas musik här och pratas utanför. Men till slut så brukar hon alltid somna. Hon är ju som sagt van med ljud. Men vem vill sova i världens oväsen då? men ja så illa är det ju inte här ännu. Dom är så snälla och tysta!

Men jag gömmer mig här inne så jag slipper visa mig, jag ser ju förjävlig ut. Då kan man ju inte visa sig framför brorsans polare. Tur min andra lillebror har dator här då.

Angående videoblogga så går det inte förän vi fått upp alla våra grejor i lägenheten. Vi flyttar dit nästa fredag. GREAT eller hur? som vi har längtat till våran underbara fina trea. Ska bli så kul att äntligen få komma in till sina saker och våran stora fina tv. JA allt saknar vi. Och Halie får äntligen sitt egna rum, whoho. Nerräkning ffs.
Jaja, nu ska jag kika runt lite.. Bloggar säkert om något snart igen ....
Åsikter!
Postat av: Emelie

Hej!

Varför e ni "ledsna" eller vad man ska säga? hänt något? ha det bra

Kommenterat - 2010-04-09 / 22:50:19  | URL - http://silasmamma09.bloggplatsen.se
Postat av: Veronica M

vart va de ni skulle flytta?

Kommenterat - 2010-04-10 / 06:49:08
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥