Natten gick ju hur bra som helst

2010-04-29 / 08:11:58
Godmorgon allsammans. Klockan är: 8.05
Idag ska vi försöka ha en städ dag och sitta hemma. Vi har varit borta så mycket nu på senaste tid. Vi behöver städa och så. Genom att det är valborg imorgon och vi ska grilla med mamma, Anders + mina syskon. Till det blir det två cider. YAMMIE! Idag är vädret dessutom muligt. Ingen "gå ut dag". Hoppas det bara är idag vädret är så och att det blir bättre imorgon.

Halie åker runt i sin gåstol. Hon har nog saknat den. Igår hann hon som aldrig sitta i den. Och natten gick ju faktiskt kanon. Enligt Mattias. "det är ju han som går upp en gång på natten" och jag på morgonen, då sover han ut. Men skönt att hon sover i sin egna säng nu i alla fall. Nu tänker jag och Halie gå och duscha. Tjingelingen.

Jag igår, vädret vad ju super fint då .
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥