OTUR, som vanligt :(

2010-04-15 / 18:44:09
Tyvärr blev det ingen tur idag. Som sagt jag är född med otur i mitt liv .Så vad kunde man tro? Hoppas gjorde jag. Tycker hon kunde skriva tillbaka i alla fall.. Men inget svar alls. Så vi har ingen aning om tid imorgon. Hoppas hon skriver och vi får nycklarna i tid. Vill ju inte skriva ett till sms. Då blir det som att vi tjatar. Jaja, får se imorgon.

Humöret steg ner en smula. Är grymt sugen på fett också.. Åh, nu vill jag att det ska rulla in lite pengar. Snart så. Men nu är jag mest negativ så jag ska nog inte blogga då. Hörs senare.

Lill gumman är ÖVERtrött till tusen nu. Vi försöker vänta in till klockan sju, annars har vi en pigg tjej inatt. Men en kvart till ska hon nog klara av...
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥