På tiden?

2010-04-08 / 14:15:43
Hej bloggen, längesen va? jag har varit på ett "hemligt uppdrag". Ska berätta för er vad det gäller när vi får veta. Jag håller mina tummar. Har inte kunnat blogga alls. Och denna dag blir det också full rulle. Men ska försöka blogga mer än igår. Som sagt, har nu sovit i fyra timmar och det var välbehövligt. Skulle inte klara en sekund till att vara vaken annars. På hem vägen så fick jag ha fönster rutan öppen för att inte somna till. Helle hade roligt åt mig. Jag var så trött att jag fick ryck, svårt att förklara men hon fattar iallafall.

Faster Malin är ute med Halie i sin barnvagn. Dom gick till hemköp. Saknade gumman min igår fast det tog ett halvt dygn. Men många goa pussar fick hon av mig då vi kom hem. Men men nu måste jag gå och fortsätta, jag lovar ni får veta snart.

Fina faster Malin..
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥