Själva i mammas lägenhet

2010-04-11 / 19:49:19
Vi ska helt enkelt sno mammas lägenhet i 4-5 dagar nu. Inte vårat val utan mammas. Så ja det kommer att bli tyst och ensamt här. Mamma tyckte vi behövde det, hm vi flyttar ju ändå om några dagar. Men ja vi får väl helt enkelt njuta av tystnad osv då. Just nu slöar jag bara framför datorn och Halie sover för natten. Och min sambo ska göra hembakat bröd det är ju så gott.

Imorgon händer detta:
Jonas skjutsar oss till stan för att skicka de sista papprerna till Umeå.
Mer då?
- Inget planerat .. Som mammaledig så är man antingen fullsmockad av saker att göra eller så har man absolut ingenting att göra. Om någon i Övik vill ses innan torsdag så säg bara till. Jag älskar att umgås.

Fann lite bilder på min bdb då vi hade lite förfest hemma hos mig i min gamla lägenhet i Holmsund. Åh vilken bra kväll det var. Och smal var man med. Man blir så glad av att minnas sånna här tider <3

Bilderna finner du om du klickar hääääär :D

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥