Stan och träffa Ems :)

2010-04-14 / 09:15:08
Vaken och allert. Har nyss duschat och sminka mig.. Ska snart in på stan och posta en lapp till försäkringskassan. Sedan träffa Emma, ska bli kul det var ju typ över ett år sedan. Då hade jag inte Halie och vi festade och då bodde vi i Obbola, så ja det var längesen..

Halie sover just nu, hoppas hon vaknar av sig själv snart så man slipper väcka henne. Hon blir på sånt dåligt humör då. Men men har inte tid att prata mer nu. Vi hörs då jag kommer hem igen.

Kan bara bjuda på gamla bilder just nu, iallafall tills vi kommit igång med lägenheten.
Imorgon eller på fredag, JIHO :D

På denna bild är Halie bara 2-3 månader gammal.
På bilden: Nina och Halie....
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥