Tisdags morgon

2010-04-27 / 08:30:19
Godmorgon. Klev upp sju med Halie. Hon har dessutom varit super pigg inatt mellan 01.30-03.00 så jag fick helt enkelt lägga henne i sitt babygym och hon fick leka sig trött. För det var helt omöjligt att få henne att somna om igen. Är ju inte van med detta, pågrund av att vi varit två hela tiden tills idag. Så det är bara att jag vänjer in mig vanan nu. Nu sover hon igen. Så då hon vaknar igen så blir det duschning och ordna sig. Vi ska nämligen på lunch till min moster idag. Och träffa mina små kusiner. Efter det vankas det som jag inte ser fram emot, ja ni vet vad. Får även veta om några timmar vilken tid min sambo slutar. HOPPAS han kan följa med. Men vi får se.

Nu så ska jag passa på och städa medans Halie sover.


Titta så sött Halie somnade i sin pappas famn igår, åh blir avis. Vilken känsla det är.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥