Trevligt besök :)

2010-04-25 / 11:46:07
Det var hur trevligt besök som helst. Kul att dom "nästan" är i samma ålder. Blir ju roligare då dom blir äldre. Halie har kanske fått en ny kompis då? Dom drog nyss. Dom har en stressad dag framför sig. Hoppas vi ses snart igen.

Min sambo ligger fortfarande och sover, han är slut körd sen helgen. Alltså han har ju tagit hand om Halie halva fredag och hela lördag. Så nu får han sova ut, jag gick upp med Halie imorse så.

Har fortfarande inte kommit på vad vi ska göra resten av dagen. Får nog kolla med M först. Tjing !

Bilden kanske inte är så skarp. Men ser ni hur mycket hon växt sen hon föddes?
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥