Typiskt va?

2010-04-06 / 08:58:32
Godmorgon alla mammor, människor som är påväg/är på jobbet, dom som ska på skolan eller dom som är lediga och mycket mer. Halie sitter bredvid mig jätte pigg. Idag skulle jag träffa min gamla klassskompis. Men hennes sambo har fått magsjuka men hon har ingen. Och Halie har redan varit bland magsjuka så det går ju ändå träffa henne om vi är någon annastans än hemma hos henne. Men då kom jag på "bibblan" här nere i sund, men då har dom stängt ner. Vart kan man då vara om man vill hålla sig i domsjö/sund? det får jag tänka på en liten stund och återkomma till henne. Jaja nu börjar gumman min gnälla. Tjopp.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥