Äntligen SÄNGEN

2010-04-14 / 22:25:16
Hej, andra avenyn var ju så spännande. Längtar så mycket till nästa avsnitt... Men nu så blir det SÄNGEN, Halie stiger ju upp 5-6 på morgonen nu. Tur gubben och jag har delat upp det. Han tar henne nattvis och tidigt. Medans jag tar över på morgonen.. Hihi, det funkar kanon för oss. Då slipp man tjafsa på natten om vem som ska kliva upp osv. Nu är det så att Mattias inte har jobb därför kan vi göra såhär. Skulle han jobba skulle inte han behöva gå upp överhuvudtaget. Men är det som det är nu så kan man samsas. Men ja som sagt SÄNGEN lockar.


Uppdatering 10.20

Halie vaknade och gallskrek, stackarn hade nog en mardröm fick ge henne bröstet som tröst. Det produceras ju lite mjölk där ännu per dag men det är ytterst lite, inget hon blir mätt på med det tröstar ju litegranna. Passar perfekt då hon ska somna om eller är tjurig. Men nu blir det SÄNGEN, haha. Godnatt!

Åsikter!
Postat av: Veronica Mårtensson

Lät inge bra att hon skrek, stackarn! Hemskt när de bli så..Åhh va jag saknar att amma..Jag slutade för ca 2 månader sen, då va hon 10 månader och tyckte de va på tiden =)

Kommenterat - 2010-04-15 / 07:07:43
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥