TVÅ tänder :D

2010-04-19 / 14:40:33

 

 

 

 


Halie har fått två tänder där under :)
Inte konstigt hon vart tjurig.

Nu är det bara att vänta och se då hon biter mig :O
AJ. Tur jag bara ammar lite på kvällen.

 

Min moster kom på besök (hon kommer hit snart igen, hon skulle bara hem snabbt till tvätten) och det var hon som såg att hon fått två tänder. Så vi passade på att väga henne då med. Och igår mätte jag och Matte henne. Men det var väl två månader sedan ungefär så det var på tiden att kolla det själv...

5 månader, blir 6 månader den 27 april.....

Åsikter!
Postat av: Veronica M

Oj vilken stor tjej =)

Kommenterat - 2010-04-19 / 16:05:00
Postat av: Hennie

Vad fort det går :) Vart är det ni har flyttat?

Kommenterat - 2010-04-19 / 19:26:29  | URL - http://hennielofstedt.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥