Full rulle idag

2010-04-21 / 20:34:36





Men jag har haft ett besök ifrån Umeå idag. Imorse vid tolv kom Linda hit med sina två hundar och en av dom var valp. Så otroligt söt. Har foton som jag ska lägga in. Vi åt hemmagjord pizza och pratade. Och innan hon skulle hem så visade jag henne det innhängnade området där hennes hundar kunde springa. Sedan åkte hon hem runt sju ikväll. Så vi hann ses några timmar.. Tack för en underbar dag. Verkligen kul och se att man faktiskt har vänner därifrån.. Linda är ju en av dom. Nästa gång får jag åka till henne.

Nyss var Malin här och lämnade Kiara. Hon fick nämligen vara hos mamma då Lindas hundar var här. En av dom var en tik och är lika dominant som Kiara. Och jag ville inte stå och passa dom hela tiden då det var jag och Linda som skulle umgås. Malin satt här en stund och tittade på hennes favorit kanal "MTV".. Och nu har hon dragit hem igen.

Halie sover, Mattias tittar på "uppdrag granskning", Kiara vilar och jag är datanörd. Om en timme börjar ju "andra avenyn". Vilket vi inte kan missa..



Lindas busing som heter "Pooh"

Han är så söt ....

Linda var inte riktigt med på fotot, men Halie var därför får den läggas in :)

Visst är hon söt?

Vackra tjej

Halie kollar in Linda ;)

Lindas andra hund Tyra

Sötnos

Mattias sitter och umgås

Jag fotar snett osv, men visst är texten snygg? ;)

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥