Centrum och grillning

2010-04-22 / 19:37:11
Hej, längesen? Jo det blev ingen promenad idag utan "centrum". Vi var på försäkringskassan och sedan åt vi på subway. Efter det så åkte vi till Willys och köpte kött osv. För vi skulle grilla. Det blev ju mamma, syskon och deras vänner och vi. Trevligt och gott var det. Så idag åt vi vår första flinta stek. Nu har vi kommit hem igen. Och jackorna luktade inge vidare så dom la jag i tvättmaskinen direkt.

Pappa Mattias lägger Halie för natten nu. Hon är lite tjurig, men vadå det tillhör ju. Nu så ska jag städa och fixa lite mer här hemma medans man kan.



Inne på subway, som ni ser var hennes barnstol väldigt för stor. Men det funkade ändå :)

Där var hon jätte glad, vilket fotona inte visar

Jaq var lite ego inne på subway toaletten

Halie pigg och glad i sin trasiga vagn.
VET NI VAD?
Dom har inte ens skrivit tillbaka eller hört av sig än???
Ringer man konsementverket då?

Kiara är så nyfiken :)

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥