Bakis.se

2010-04-24 / 15:05:42
Åh vilken dag. Är bakis som satan.. Mattias ville ha ut mig igår. Så jag skyller på honom.. Så jag gick först över till Simon och satt där och umgicks en stund. Sedan åkte jag och umgicks med Carro g, vilket var evigheter sedan vi sågs. Vi satt hos någon hon kände och efter det så gick vi till henne. Hälsade även på Jennifer lite snabbt. Där var det fullt ös. Jag minns varken hur jag kom hem osv. Usch, man ska väl ändå inte få minnesluckor om man dricker sällan. Jaja, kom ju hem välbehållen och somnade i soffan. Och då jag vaknade så var jag så bakis man kan bli, men nu är det lite bättre som tur är. (Det är sån här bakis smärta som gör att jag inte kommer dricka på länge nu)

Sitter ensam här hemma. Mattias tog Halie och Kiara och bytte däck på min mamma bil. Men det var välbehövligt att få sova i lugnet. Men nu är jag upplivad och saknar att ha dom här...

Just nu så funkar det inte att lägga in foton.. Vårat internet har "förbrukat minimum". Lägger in senare.
Nu ska jag slöa framför tvn ..

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥