Morgon dagens händelse och lite pics

2010-04-25 / 22:22:54
Imorgon blir det en bra dag. Vi ska köpa en sulky vagn åt Halie. Vi kände att det var dags nu då sommaren kommit till oss. Dom hade jätte fina och bra pris på barnenshus för er som tänkt köpa en. Imorgon ska vi dit och kolla om vi fyndar en. Sedan blir det lite planeringg angående något jag inte kan tala om nu tyvärr. Ni får se närmare fram.

Nu ligger Basse och snarkar för fulla muggar. Och ska jag lyckas väcka honom imorgon så bör jag sova.
Natti natt !


Jag i Obbola, vi grillar

Jag och Malin innan fest

Jag och Malin klädde ut oss lite inför wheels

Detta är Malin som fotat, fin bild på dom :)
På bilden: min brorsa och farsa

Jag på wheels

Malin som redigerat och fotat
Det här är Basse, han kallas så men heter Sebastian
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥