Veckans händelser

2010-04-04 / 19:56:22
Hej och hå nu sitter jag i vardagsrummet med tända ljus och känner lugnet. Ikväll blir det dator och tv hela kvällen lång. Inväntar också på att min vän ska logga in på msn och skicka mig alla foton sen gårdagen.

M försöker få Halie till att sova nu. Hon har varit trött idag. Passar bra då man är sådär bakis. Veckan är lite bokad. Skönt att veta att man ska göra något.


Bjuder på en ösig bild på mig och min hetaste brud.
(jag, ibland måste man få fula till sig rejält)
Fortfarande väntar jag ...
Åsikter!
Postat av: Emelie

Vad kul att du var ute:D:D<3333

Kommenterat - 2010-04-04 / 22:02:27  | URL - http://silasmamma09.bloggplatsen.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥