YES, äntligen ...

2010-04-15 / 21:42:49
JAAA. Vi fick nyss nycklarna och har redan vart och tittat på lägenheten ännu en gång. Ni minns kanske att jag sa tidigare att vi kunde ta städningen, det var därför som vi fick flytta in tidigare. Men det var ju så gott som städat. Tur eller vad. Imorgon bitti då börja vi stånka. Kommer ta hela dagen och kvällen. Halie får min mamma ta hand om. Så alltså kanske jag inte blogga under dagen alls imorgon, kanske hinner ett på kvällen. Men nu måste jag gå och lägga mig nu så att jag orkar upp imorgon. IM HAPPY. PUSS!!!!


Åsikter!
Postat av: Veronica Mårtensson

glad jag bli för eran skull=)

Kommenterat - 2010-04-16 / 07:16:10
Postat av: Veronica Mårtensson

vart va de ni skulle flytta ni igen?

Kommenterat - 2010-04-16 / 17:40:30
Postat av: Emelie

Du har blivit utmanad av mig gå in på http://emelieochsilas.bloggplatsen.se/2010/04/17/2849282-jag-har-blivit-utmanad-av-rebecca/

Kommenterat - 2010-04-17 / 22:38:17  | URL - http://emelieochsilas.bloggplatsen.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥