Ett busfrö till dotter =)

2010-08-01 / 12:54:02
TACK för alla svar och att ni tog er tid.
Har nyss röjt undan här hemma. Behöver bara dammsugas och skuras nu. Men det väntar jag med tills Mattias är vaken. Ska väcka han om 30-50 minuter så han hinner med dagen lite.

Halie sitter nedanför mig och försöker dra ur sladden samtidigt som hon trycker på delete. Så roligt att jävlas med mamma. Men jag är så stolt över henne, hon kan ju stå så bra och ta sig upp nu. Visst längtar man tills hon kan gå då man slipper bära henne. Men det är inte frid och fröjd det heller då springer hon ju runt och hittar på hyss. För jag kan ju lova att min lilla flicka kommer göra mycket sånt.

Nä nu ska jag umgås med henne.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥