Fullt upp idag

2010-08-06 / 00:28:02
Sorry.
Men vart fullt upp idag och har nyss gjort om min header så det är därför. Kan ju börja med att berätta hur dagen varit. Det blev först bad i bergom med familjen och Jonas. Sedan åkte jag med Jonas till gymet. Så då vi var klar där så åkte jag loch han till svedjeholmen där Mattias och Halie var. Så vi käkade där och sedan åkte vi hem. Varit en skön dag. Dessutom är det så härligt då man aktivierar Halie då somnar hon fort här hemma. Så imorgon börjar ju Mattias att jobba natt och då ska jag försöka aktivera henne och åka iväg så Mattias får sova ut här hemma. Annars blir man ju knäpp om man bara sitter inne. Nu tänker jag lägga in lite foton här nedanför och sedan kika runt här på internet..

Efter att fått bada och lekt på stranden så blev Halie så trött att hon somnade direkt i bilstolen!

Åsikter!
Postat av: Anonym

Hur kan du heta heliesmamma.se?? tänkte jag heter ysf.blogg.se

Kommenterat - 2010-08-06 / 00:40:38  | URL - http://ysf.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥