Godmorgon på pissvädret ute

2010-08-09 / 08:22:16
Godmorgon alla.
Sitter nu i v-rummet med en pigg liten tjej som river ner alla våra filmer. Känner mig halv seg ännu. Men ska snart plocka ur diskmaskinen och in med ny disk och sedan tvätta lite. Vid två ska jag på gymet. Älskar måndagar då är det den roligaste träningen :) Men som sagt några timmar dit. Nu ska jag kika vidare innan Halie vill umgås.

Färgade ögonbrynen som mist sin färg och dom blev lite mörka. Men HM hade bara den färgen då jag köpte. Men som tur är så ljusnar dom fort och tur är väl att ögonfransarna är färgad svart :)
Passade även på att färga håret igen.. Samma färg som sist!

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥