KUNG film, den rekomenderas varmt till alla skräck älskare ;)

2010-08-05 / 00:43:43
JÄKLAR SÅ BRA FILM!!!
Åh jag rös, gömde bort mig i vissa tillfällen och älskade filmen. Sånna där skräckisar ska det finnas mer av. Bra handling och ett super bra slut. Nu så ska jag bara kika runt en stund och sedan ska jag lägga mig och sova med älskling som inte jobbar, skönt. Blir ännu en till sådan natt imorgon. Sedan jobbar han natt i 6 dagar, ledig en och jobbar sedan tre kvällar. Så det kommer bli tomt. Vi kommer hinna ses någon timme. Men det får vi ta. Nä nu ska jag kolla annat, godnatt och sov gott everyone ;)

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥