Madrass i Halies rum :)

2010-08-03 / 11:07:12


Vi hade det super mysigt, Halie vaknade sju imorse och jag var så trött. Så jag la en madrass i hennes rum och la mig på den. Då fick hon leka och sedan somnade hon bredvid mig med. Nu vid elva klev vi upp. Matar henne med gröt just nu. Blir att bada hennes i diskhon idag med. Hon kladdar ju ner sig så mycket.

Det är sol ute och Mattias är ledig idag, så kanske blir det bad. Det var ju nå veckor sedan nu. Och hösten kommer snart man måste ju passa på. Sedan har vi ju köpt en ny fin baddräkt åt gumman som hon måste hinna använda. Jag har ju också nya badkläder.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥