Ny kategori!

2010-08-02 / 00:49:33
Nu finns det en ny kategori både i listan och här ovanför

Tänkte använda bloggen lite mer som en dagbok. Skrev mycket sånt då jag var mindre. Och i dom böckerna ingick det även händelser i mitt liv, tänkte nu dela med mig av det jag upplevt. Så det kommer in lite då och då. bra händelser och dåliga. Därför skaffade jag en kategori så finns det på en och samma plats.

Klockan är nu snart ett och som vanligt är jag uppe sent, får egentligen skylla mig själv att jag är trött. Men då Halie sover är det så mycket jag vill göra som jag inte hinner med på dagarna. Dessutom så Jobbar Mattias sista natten imorgon och sen är han ledig till på fredag. Då kan vi hjälpas åt =) Men nu är han på jobbet och jag ska kika bara en stund till sedan sova! Kul att ni tittar in..

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥