SOL, äntligen :D

2010-08-01 / 08:37:30
Godmorgon allesammans, det är sol ute idag :)
Finns det något bättre att vakna till då man ser att den stor sol lyser ute. Whoho, bad idag då kanske? allt hänger på mammsen om hon vill med ut och bada. Måste låta Mattias få sova till 13-14.00 också. Det behöver han som jobbar natt. Matar Halie med gröt nu samtidigt som jag bloggar. En pigg tjej som klev upp en bra tid imorse med. Fast inatt började hon vrål skrika vid tre "blev väckt upp av massa liv".. 'Då fick hon välling och somnade om igen.

Är så less på grannar som lever om och folk som skriker utanför fönstret. Hade jag inte haft Halie så hade jag inte  brytt mig ett skit. Men det är jobbigt att dom hela tiden väcker upp Halie. Vi har en granne ovanför som tittar på film mellan 12.00-03.00 och det är så högt att man hör t.o.m vad det är för film och sourround ljudet surrar ner i Halies rum. Och grannen bredvid smäller i dörrarna, skriker och lever om mellan 23.00-02.00.. Liksom vad ger det? Älskar ju vår lägenhet och där vi bor. Synd bara det där. Vi får helt enkelt klara oss. Tänker inte börja och klaga för sådan är jag inte.

Jo föresten, Halie fick världens sötaste baddräkt igår av pappa!
Den ska hon isåfall använda idag :)

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥