Tillbaka! :D

2010-08-19 / 09:22:56
Nu är jag här igen, har varit riktigt skönt med en blogg paus. Tänker göra om min blogg så småningom då jag har tid och blir nöjd över en jag gör. Testar lite hit och dit, men som sagt alla andras man gör blir så bättre än sin egen.


Just nu är jag vaken med min sötnos som leker på golvet och nyss så dränkte hon ner sig med massor av blomjord så det blir bad för henne om en stund. Min sambo var ut igår så han ligger och sover djupt i vår säng. Hoppas han är pigg till fyra bara. Jag och en kompis ska nämligen på blog awards i Umeå ikväll. Ska få träffa blondinbella, se uppträdande, få goodibags osv. Ska bli riktigt kul faktiskt.



Åsikter!
Postat av: Jeanette - Tävling pågår

åh sötnos

Kommenterat - 2010-08-30 / 20:33:16  | URL - http://www.babydjungeln.se
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥