Två på natten .

2010-08-03 / 01:33:35

Idag har dagen gått undan, knappt umgåtts med karln min men så är det då han jobbar natt.. Väckte han två sedan drog jag till gymet, kom hem till middagen som älskling lagat. Till det såg vi på en av filmerna. Sedan for han på jobbet. Men jag hade ju sällskap av Helle ikväll, vi såg på två filmer. Trevligt var det i alla fall. Nu är klockan mycket som vanligt, den är fan HALV TVÅ! Inte så konstigt man är trött. Men det är Mattias sista natt nu. Sedan blir han ledig i 2-3 dagar. Men ska inte surra mer nu, måste ta bort lite disk, borsta tänder och allt som tillhör innan jag ska lägga mig. Vi hörs imorgon! Natti alla underbara...
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥