Bad, städ och mycket mer!

2010-08-06 / 23:08:59
Det är så svårt att hinna uppdatera då man har barn. Har inte samma tid som förr längre. Men dagen har varit fartfylld och bra. Nu kan jag äntligen slå mig till ro och ska försöka hinna se en film innan jag ska sova. Men vilket fall så har vi badat idag med min mamma, lillebror, moster, hennes två barn, älskling och Halie. Det var så skönt att bada i denna värme, lite röd blev jag med. Efter det så åkte vi hem och stor städa, lagade mat och såg på en film. Där efter kom Emma hit, och det var mys vi umgicks i några timmar och kollade in gamla foton.

Så nu ska jag slappa framför tvn och käka chokladbollar och kanske träffa Helle en snabbis innan man ska sova.

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥