GE MIG TIPS!!

2010-08-07 / 09:28:04
Har nyss dragit på en tvättmaskin och gjort lite mat åt Halie som jag fryst in. Snart ska Halie sova morgonluren. Och sedan hoppas jag på att mamma ska höra av sig så vi kan dra iväg mot Svedjeholmen

.
Åsikter!
Postat av: Caroline - mamma till Theodore

En bobbycar är väl roligt ? :)

Har för mig att de fanns ganska billiga på lekmer.se.

Jag funderar själv på en sån till Theodore, bara han blir liite äldre :P

Kommenterat - 2010-08-07 / 09:31:44  | URL - http://mammastheodore.blogg.se/
Postat av: Amanda N

Hejsan. Nova ( 10 mån) tycker att de är jätte kul med plast burkar som hon kan sitta och lägga i och ta ut saker ifrån =) inte så dyrt heller.. Sen har hon en lära gå vagn som hon packar med saker och styr omkring på. Sen finns de ju saker som låter som hon tycker om t.ex. en telefon som spelar och sjunger, en bok om en anka som kvackar, Hon har även en bok om djur som hon älskar, de är bara bilder i den. Tro inte att de behöver vara så avancerat då dom är så små. Leksaker är ju så dyrt så att de är bättre att vänta med att köpa så mycket tills dom blir lite större.

Kommenterat - 2010-08-07 / 09:59:04
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥