Alla sover här hemma

2010-12-16 / 12:33:14
Här hemma ligger alla och sover lunch utom jag.. Sambon ska strax iväg en sväng. Så jag och Halie ska bara vara hemma vad jag vet. Blir väl till att städa, tvätta och diska lite. Det behövs idag. Så då han kommer tillbaka kanske vi går ner på affären och handlar lite smör, bröd och mjölk.

Imorgon så ska jag prata med en på komvux för att fixa en schema och kolla hur det blir med pengar osv. Och jag gruvar mig mest för att läsa upp matten men ska göra den på låg nivå, förstår bara inte jag kan matte. Men då det väl gäller i skola osv så kan jag ingenting, det viktiga kan jag. Men sen ska jag plugga massa annat jag faktiskt kan så det ska bli kul. Ni får hejja på mig så jag kan få upp lite och sedan gå en utbildning som  intresserar mig.


Min fina älskling var så liten här.
Tänker slänga in lite gammalt som nytt på henne här i bloggen senare så håll utkik!

Åsikter!
Postat av: Emma

ska faktist kolla på en mopsvalp på söndag :D

Kommenterat - 2010-12-16 / 16:59:01  | URL - http://ebbowicky.blogg.se/
Postat av: Jonas

Jag kan matte, så jag kan hjälpa dig om du behöver hjälp :) Hojta bara till när du behöver hjälp, så kan vi ha mattedejt med cam och mick ;)

Kommenterat - 2010-12-17 / 11:40:11
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥