Bara ett kasst test

2010-12-08 / 15:00:26
Gör testet, annars blir Ձ011 inge bra år!


Fullstädigt namn: "maria" caroline sjölund
Födelsedag: 15 juli 1988
Ögonfärg: olika
Hårfärg: just nu, hm "orange, brunt, blondt
Högerhänt/vänsterhänt: höger

Favorit:
Sport: inget för mig
Helgdag: lördag
Årstid: sommar helt klart

Har du någonsin:
Varit kär: Självklart (:
Blivit dissad
: oja
Sovit utomhus: yes!
Sett en död människa: ja det har jag
Retats: jodå

2 Alternativ

Pepsi/cola:
coca cola
Jordgubbar/blåbär: jordgubbar
Tv/film: film
Gitarr/trummor: gitarr
Adidas/nike: nike

Senast du:

Skrattade: vet ej
Grät: fick tårar till ett program här om dagen
Filmen du såg: uptown girl
Drog ett skämt
: för en halvtimme sedan
Sjöng en sång: nyss

Har du under den senaste månaden:
Kysst någon: självklart
kramat någon: all the time (halie och älskling)
Bakat: marsipan med choklad
Viljat dö: aldrig, lever för min familj

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥