Behöver svar !

2010-12-21 / 21:06:51
Fick ett bra svar på mitt tidigare inlägg om att "Halie kanske sparkar på spjällorna, och att Halie kan tycka sängen är för liten." Och det gör hon jämt och sover huller om buller och nu då jag tänker efter så då hon skrikit om nätterna så har hon legat konstigt. Men nu till en annan fråga man får väl inte byta säng för än dom är tre eller klättra ur sin spjäll säng? en annan säng borde väl vara alldeles för farligt för henne. Därför måste ni säga till mig om allt ni vet omkring det.
Åsikter!
Postat av: Sara

Jag bytte till en växasäng direkt när jag såg att de kunde klättra över spjälsängen. Och då var de mindre än 2. funkade jätte bra. :-)

Kommenterat - 2010-12-21 / 21:30:32  | URL - http://saravestin.blogg.se/
Postat av: Lovisa

hej.

Jag bytte säng när B var ca 1 och ett halvt år, till växasäng, de finns skydd man kan sätta över kanten så dom inte trillar ner!

Kommenterat - 2010-12-21 / 21:43:07
Postat av: Camilla - Hemis mamma

Det som ni kan göra är att ta bort några spjällor så att hon kan kliva ur sängen själv.. vad jag har fått hört och vet, men vet inte fårn när man ska göra så.. ska göra så själv med hemi men inte än så länge iaf. De där me en annan säng.. inte än på ett tag tror jag, sen äre säkert inte det som hon vaknar för. Måste va nått annat. Kram

Kommenterat - 2010-12-21 / 21:46:39  | URL - http://hemismamma.blogg.se/
Postat av: Lovisa

jag bytte till spjälsäng kring 1, 1 och ett halvt år! till växa säng,m då finns de ju ett skydd man sätter runt kanterna så dom inte ramlar ur!

Kommenterat - 2010-12-21 / 21:53:03
Postat av: En Liten Emma

Klart man får byta innan dom är tre! Man kan byta när dom är mogen för det.. men risken skulle ju vara att om ni bytte säng att hon kanske ramlar ur eller klättrar så hon ramlar. Just med tanke på hur liten hon är..

Har ni spjälskydd?

Adrian sover alltid också huller om buller, ibland vaknar han av att han fastnat med foten eller armen trots att jag har skydd, finns som inget att göra åt, bara att vänta till dom inte sover lika 'stormigt'..

Kommenterat - 2010-12-21 / 22:24:36  | URL - http://enlitenemmas.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥