Besök och tvätt

2010-12-09 / 22:49:41
God kväll.
Har haft besök av Halies gudmor idag några timmar. Vi snackade lite gamla minnen. Det är alltid kul. Nästa gång vi ses blir det nog en vinterprommenad, vilket behövs. Där efter har man mest suttit framför tvn och hållt på med tvätt. Skönt med en dator fri kväll.

Imorgon blir det några ärenden tidigt på morgonen. Så man ska upp med tuppen imorgon. Funderar även på att köpa hem en götte påse då det var ett tag sedan man åt det nu. Det är vi båda värd tycker jag.

Glömde även ringa S idag, sorry.. Jag ringer dig så fort jag har tid eller ring mig bara så svarar jag. Har inte mer att säga denna kväll ska börja ordna mig för en natts sömn nu, så godnatt på er!

Älskling drar på sig sockarna samtidigt som det ser så ansträngt ut. Verkar som om han fick vila efter ett hårt pass att dra på sig sina egna sockar :)

Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥