Brr, äntligen inne i värmen

2010-12-13 / 15:59:10
Hujjedamej så kallt det är ute. Bor vi på island nu eller? tänk så man glömmer hur kallt vädret kan vara. Spola bort den efter nyår så kan vi ha sommar och sol istället. Mycket mysigare och härligare.

Alla ärenden gjordes förutom bostadsbidraget, vi måste invänta en kod så vi kan få ut vår hyresavi. Men på fredag fixar jag det.

Studieplus - jag ska plugga upp lite betyg där under våren. Så får man hålla tummarna på att man klarar detta.
Vespkortet - fick fota ett direkt så nu kan man använda det som ett leg det är ett slags "körkort".

Sitter hemma hos mamma och min lilla guldklimp sover. Så jag ska pussa på henne då hon vaknar igen. Och vi ska få äta mat här, härligt då slipper jag gå hem till vår stökiga lya och dona på med mat och städa samtidigt. Städet tar jag då Halie sover inför natten.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥