♥ Dag 15 – Mina drömmar.

2010-12-15 / 12:10:07
Finns ju så många fantasi drömmar och drömmar man vil uppfylla.

- Få 3-5 barn
- Gifta mig på en strand
- Ha smekmånad på Hawai
- Ge Halie en bra uppväxt
- Bo i ett stort hus vid en sjö lite utanför stan
- Ta körkortet
- Utbilda mig till något intressant
- Ha en bra ekonomi
- Köpa mig en husvagn och ha husvagns semester
- Åka utomlands varje sommar
- Träffa alla mammor man lärt känna via bilddagboken

Åsikter!
Postat av: Ness

riktigt fina drömmar :D

funderade på hur ja skulle skriva upp mina drömmar och du gav mig tips nu ;)

Kommenterat - 2010-12-15 / 12:34:57  | URL - http://sness.blogg.se/
Postat av: Anonym

drömmar är alltid viktigt att ha :) och mycket av det du vill uppfylla kan du göra :)

Kommenterat - 2010-12-15 / 15:11:34  | URL - http://ebbowicky.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥