♥ Dag 16 – Min första kyss.

2010-12-16 / 11:54:29

Den minns jag gott och väl.
Om man inte räknar p ussar och sådant ifrån lågstadiet så var min första riktiga kyss då jag gick i 7an. Jag var med en barndomsvän och hon umgicks med två snygga killar och en fastnade jag för. Vi talade inte alls mycket till varandra men ändå stod vi nära varandra. Vi var i en busskur mitt i natten en jätte kall vinter och helt plötsligt kysser han mig. Jag minns att pirret i magen kom och känslan i magen var enorm, jag tänkte hela tiden "kyssser jag bra, eller dåligt". Det var ju min första gång. Men den var ljuvlig och jag ångrar inte en sekund av den. Ja vi blev intresserad av varandra men tyvärr blev det något missförstånd ifrån oss båda någonstans på vägen så det blev inte mer än så. Men minnet bevarar man ju alltid.
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥