♥ Dag 17 – Mitt favoritminne.

2010-12-17 / 12:00:00
Det finns ju så många, kan berätta kort om alla istället.

- Då jag plussade på mitt första test någonsin. En lycklig, dag, tid och 9 månader.
- Förlossningen, det är nog det bästa minnet jag någonsin kommer att ha. Jag tänker på den minst 3 gånger varje natt. Det var en sådan underbar upplevelse
- Då det blev jag och min sambo, den kvällen jag sov över och kände pirret i magen och jag visste att han ville ha mig lika mycket som jag ville ha han.
- Massor av partyminnen med Robine, Jonas, Sandra och massvis med fler. Dom sitter som ristat in i mig.
- Då vi bestämde oss för att skaffa en hund och Kiara var påväg till oss, den dagen vi fick se henne så ryste man av lycka och ville bara hålla om henne.
- Midsommar i Marsta hos min pappa, det var nog ett av det roligaste jag har gjort på länge. Välbehövligt och mycket trevligt med lekar, lite alkohol, träffa syskonen och så mycket mer.

Men det bästa minnet någonsin är förlossningen ♥
Ni som inte läst min förlossningsberättelse så klicka HÄR!
Åsikter!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

My family!
Min dotter Halie ♥
Min son Eddy ♥
Min sambo ♥
Sally ♥
Snövit ♥
Kiara ♥